dinsdag 13 januari 2009

#19, echt MIJN DING!

Ik ben een "grootverbruiker" van sociale netwerken. Zo zit ik op Ning, poker met vrienden via Myspace en ben ik dagelijks op hyves te vinden. In het begin dacht ik van hyves: wat heb je nu aan online-vrienden, ik heb ze liever in het echt (zoals heel veel mensen over hyves denken). Maar inmiddels ben ik helemaal om. Tussen mijn hyves-vrienden bevinden zich "echte" vrienden, (oud-) collega's, bekenden, familie en bijv. oud-klasgenootjes die ik uit het oog was verloren. Hartstikke leuk om op deze manier weer met elkaar in contact te komen en te blijven. Foto's plaats ik ook regelmatig op mijn hyves, zodat iedereen ze kan zien.
En het is altijd leuk om een krabbel te krijgen (da's een berichtje). En verder chat ik regelmatig op hyves. Je ziet daar meteen wie online is, dus dan is het snel even chatten.
Wil je mijn vriendje worden? Kijk dan snel op lunamerel.hyves.nl

3 opmerkingen:

23 Dingen zei

Kijk! Eindelijk eens een superfan! Er blijkt wel uit dat je er gewoon in moet duiken, alle vooroordelen aan de kant en gewoon een poosje moet meedoen.
Heb je ook al een vergelijk kunnen trekken met Facebook? Dat heeft mijn voorkeur dan weer.

coRRy zei

Hallo Tanja,
Ik heb op dit moment 14 vrienden.Ben vandaag vriend(in) geworden met Sas Evers.
Ook ken ik mijn wachtwoord weer dus dat is wel handig !!!
Tot ziens CoRRy.

BonteHoeve zei

Ik ben nog niet om, misschien later.
Wel leuk om je pagina te bekijken