vrijdag 9 januari 2009

Web 2.0 naar keuze en librabything

Inmiddels hebben we al veel verschillende web2.0 sites voorbij zien komen. Ik denk dat iedereen zo wel zijn/haar favorieten zal hebben. Zelf zit ik bijv. dagelijks wel op hyves. Ook maak ik veelvuldig gebruik van mijn netvibes waarop veel verschillende info binnen komt. Voor de bieb ben ik van alles aan het uitzoeken over games. Dan is het hartstikke handig om via netvibes de informatie te ontvangen.
Prive maak ik ook veel gebruik van de pc en van web2.0 toepassingen. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn. Als ik bijvoorbeeld voor het vilten op zoek ben naar inspiratie, dan kijk ik vaak even op deze site.
Tja, en dan hebben we nog libraby thing. Nu moet ik toch ook iets gaan bekennen. En dat is dat ik eigenlijk geen bibliothecaris ben. Durf het bijna niet te zeggen, maar zoiets als library thing, is dus niet "mijn ding". Ik heb mijn boekenkast thuis niet zo geordend. Ik weet toch wel wat ik daar heb staan.
Zo zie je maar weer. Er zit voor iedereen wel iets bij wat aan spreekt, maar ook dingen die even wat minder zijn.

2 opmerkingen:

23 Dingen zei

Leuke site, Etsy. Ideaal als je maar een klein verkopertje bent. Doe je dat ook?

23 Dingen zei

:-) En juist als je boekenkast zo'n ongeordende bende is, biedt Librarything uitkomst!